środa, 19 września 2012

Pierwszy post na naszym świeżo upieczonym blogu :)

Czemu postanowiłam założyć bloga? Chyba głównie z powodów wygody, lubię mieć wszystko w jednym miejscu, żeby potem móc do tego wrócić. Wszystkie zdjęcia, opisy, relacje, wzloty i upadki z życia moich dzieciaków - wszystko TU, w jednym miejscu.

Żałuję, że nie założyłam tego bloga wcześniej, gdy Haczyk miał kilka miesięcy, kiedy był malutką kuleczką, wtedy pewnie więcej rzeczy bym pamiętała, bo sporo faktów uciekło mi z głowy..
Postaram się także regularnie dodawać notki, to pierwszy post (być może chaotyczny, za co przepraszam : ) ) więc postaram się szybko uwinąć.

O Teo czy zacnym Panie B. można przeczytać w zakładkach, nie będę się rozprawiać już nad ich pochodzeniem i charakterem. 

Co do Haczyka jako, że pies był brany głównie pod OBI, bo mnie strasznie ten sport kręci za szczeniaka robiliśmy podstawy obikowe. Jak sie okazało po kilku miesiącach wpadłam chyba w coś innego, a mianowicie - w agility! Ten sport zawsze mi sie podobał pod względem widowiskowym, fajnie patrzeć na biegające psy, które są przepełnione energią i z zapałem pokonują tor, ale nigdy nie myślałam, że spróbuję tego z moim psem. A jednak :) W weekend Haczyk zaliczył swój pierwszy "trening" agilitowy. Na razie, jako, że szczeniak nigdy nie widział torku, robiliśmy same podstawy i krótkie sekwencję -skrzydło-tunel-skrzydło, ale i tak jak na pierwszy raz mojego kundla jestem bardzo zadowolona, bo bardzo fajnie mi pracował :)

Na koniec ślę podziękowania w stronę Natalii od pudlicy Ginny, za pomoc w ogarnięciu bloga - jesteś WIELKA!

(od lewej Texas, Haczyk, Zi, Jake, czyli połowa naszej ekipy:) )







5 komentarzy:

  1. Witamy nowych blogowiczów!!!Piękne i urocze są twoje psiaki.Wszystkie trzy przypadły mi do gustu xD
    Dodajemy do polecanych po prawej stronie mojego bloga;)
    Będziemy często zaglądać.Więc ostrzegam,komków ode mnie mało nie będzie :D ^^ hehe
    Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Z agility już tak jest, jak wpadniesz, to koniec! :D
    I nie ma sprawy, niech Ci blogasek dobrze służy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony piękny Haczyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne psy, będziemy stale odwiedzać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. asiulka, witam! Też postaram się dodac Twojego bloga :)


    Dziekujemy wszystkim! Haczykowy pęka z dumy, że wszystkim się podoba :D

    OdpowiedzUsuń